El Grup d'Institut a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa

Recital A l'ombra de Gerard Vergés realitzat per alumnat de l'Institut Sòl-de-Riu d'Alcanar el passat 20 de novembre de 2009, a les 19 hores, a la Biblioteca Marcel·lí Domingo, de Tortosa.

Audiovisual previ: http://www.youtube.com/watch?v=wt6jqM7GkWQ

1a part: http://www.youtube.com/bibliotecaiesalcanar#p/a/u/2/wkEjycL0nXM

2a part: http://www.youtube.com/bibliotecaiesalcanar#p/a/u/1/jHuklq7W7Hc

3a part: http://www.youtube.com/bibliotecaiesalcanar#p/a/u/0/kAxnJtUhWAE

Material complementari:
http://www.youtube.com/watch?v=eiBv_09Cufw

Un vídeo que considero interessantíssim perquè Gerard Vergés parla des del seu rigor crític de i des de la seua humilitat.

En este post vull agrair la presència de tothom que vàreu estar i especialment de Gerard i família després d'un moment tan dolorós com el que han viscut.
Amb tot el nostre afecte.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TEXTOS RECITAL POÈTIC "A L'OMBRA DE GERARD VERGÉS"

Commemoració del 25è aniversari

1998-2009 MÉS D’UNA DÈCADA DE TEATRE INFANTIL I JUVENIL A ALCANAR